Časté dotazy

Jak u vás nakoupím?

Jak zaplatím?

Jak se ke mně objednávka dostane? 

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Za jak dlouho se ke mně objednávka dostane?

Jak můžu objednávku reklamovat?

Co mám dělat, když mi nesedí velikost?

Můžu objednávku vrátit?

Můžu objednávku vrátit osobně na prodejně?

Kdy mi přijdou peníze za vrácenou objednávku?

Vrátíte mi poštovné, když reklamuji nebo vracím objednávku?

Dokumenty ke stažení

Jak u vás nakoupím?

Chceš si vybrat něco pěkného pro sebe nebo někoho potěšit dárkem? Projdi si všechny kousky přehledně podle kategorií anebo se podívej na tipy, které jsme vybrali dle aktuálních témat, sezóny a nálad. Až budeš mít vybráno, zkontroluj si raději velikost a ostatní parametry, jestli sedí přesně tak, jak si představuješ. A pokud ano, tak už jen stačí vybraný kousek přihodit do košíku. Následně můžeš buď pokračovat v brouzdání nebo přejít k dalším krokům, které tě dovedou až ke zdárnému konci (tedy až k tomu, že nám tvá objednávka přistane na stole).

Jak zaplatím?

Možností je několik, takže stačí vybrat takovou, která ti bude ze všeho nejmilejší.

Pokud si pro objednávku přijdeš osobně na obchod, můžeš zaplatit v hotovostikartou anebo poukazem (více o poukazech najdeš tady). Další možností je platba kartou online přes platební bránu GoPay (přijímáme online platby VISA a MasterCard) nebo využití Twisto, o kterém se více dozvíš zde.

Jak se ke mně objednávka dostane?

Pro svou objednávku si můžeš skočit osobně na prodejnu Signature Store ve Vnitroblocku (Tusarova 791/31, Praha 7 – Holešovice) nebo je možné využít různých druhů dopravy.

Posíláme Českou poštou (Balíkem do ruky nebo Balíkem na poštu), můžeš využít službu Geis, která ti balíček doručí na domluvenou adresu nebo ti objednávku necháme poslat na některé z výdejních míst Zásilkovny.

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Určitě můžeš. Stačí si skočit na naší prodejnu Signature Store ve Vnitroblocku (Tusarova 791/31 nebo Dělnická 791/32, Praha 7 – Holešovice).

Za jak dlouho se ke mně objednávka dostane?

Budeme se snažit, aby to bylo co nejdříve, nicméně maximálně do pěti pracovních dnů od přijetí platby už bude určitě zboží u tebe doma (odvíjí se od zvoleného způsobu dopravy). Dáme vědět, jakmile objednávku odešleme, případně bude připravena k osobnímu vyzvednutí.

Jak můžu objednávku reklamovat?

Pokud je s objednávkou něco v nepořádku, stačí vyplnit reklamační formulář, který najdeš zde. Zboží pak spolu s řádně vyplněným formulářem odešleš nebo doneseš k nám na obchod (Tusarova 791/31 nebo Dělnická 791/32, Praha – Holešovice, 170 00) a my se budeme snažit co nejdříve zjistit, kde se stala chyba. Protože vše musí projít rukama designérů, je nicméně nutné počítat s tím, že to může trvat až 30 dní.

Co mám dělat, když mi nesedí velikost?

Na vyzkoušení velikosti máš 14 dní. Pokud zjistíš, že ti nesedí, přines nám zboží osobně nebo pošli balíčkem zpátky na obchod. Jestliže budeme mít požadovanou velikost skladem, obratem ti ji vyměníme. V opačném případě ji objednáme u designéra a odešleme ti ji hned, jakmile se nám dostane do rukou.

Můžu objednávku vrátit?

Objednávku je možné vrátit do 14 dnů v původním neporušeném obalu (pokud obal má) včetně originálních visaček. Vracet můžeš osobně nebo poštou (adresa Tusarova 791/31 nebo Dělnická 791/32, Praha 7 – Holešovice, 170 00). Pokud zvolíš možnost poslání poštou, peníze ti vrátíme na účet do 14 dnů po přijetí objednávky.

Můžu objednávku vrátit osobně na prodejně?

Ano, pokud cokoliv nesedí, objednávku můžeš do 14 dnů přinést na naši prodejnu (Tusarova 791/31 nebo Dělnická 791/32, Praha 7 – Holešovice, 170 00) v pracovních dnech od 10:00 do 17:00. Pokud nemáš možnost přijít osobně, je možné zboží poslat i poštou.

Kdy mi přijdou peníze za vrácenou objednávku?

Peníze za vrácené zboží odesíláme zpět na tvůj účet do 14 dnů od přijetí objednávky.

Vrátíte mi poštovné, když reklamuji nebo vracím objednávku?

Ano, pokud bude reklamace uznána, můžeš si zažádat o vrácení poštovného. 

Dokumenty ke stažení

Formulář pro vrácení / výměnu / reklamaci ↓

 

 

Zpět nahoru ↑